tirsdag 22. september 2015

Dag 1, 22.09-15

Dag en av prosjektet startet med en kort informasjonsdel om hvordan samarbeidsavtalen skulle utformes, før vi satte oss i gruppene for og utarbeide denne. Vi startet med å snakke om det to og to, før vi gikk sammen og renskrev notater der alle fikk muligheten til og ta med punkter som var viktige for dem. Før vi tok lunsj ble punktene i samarbeidsavtelen skrevet ned, og i løpet av dagen ble flere punkter tatt med.

Etter lunsj satte vi sammen kompetansetrekanten, før vi kartla planen for i morgen. Vi kom også med ulike ideer og forslag til hva vi kan gjøre videre.

Foreløpig har vi et godt samarbeid innad i teamet, og vi kommer godt overens. Det var imidlertid litt dumt at ikke alle var tilstede så vi fikk muligheten til og bli kjent med hvert enkelt gruppemedlem.

Kompetansetrekanten  

Samarbeidsavtale: Samarbeid i kreative team høsten 2015, Gruppe 10

Gruppens medlemmer har kommet til enighet om at følgende punkter skal overholdes:

1.  Alle skal prøve og komme tidsnok til avtaler. Hvis man er forsinket skal det gis beskjed så snart som mulig.

2. Vi skal legge opp en plan for dagen, og finne ut av hva som må gjøres før vi begynner.

3. Vi skal sette opp realistisk tidsplaner og følge disse.

4. Ha en positiv holdning til kurset, og gjør sitt beste til enhver tid.

5. Vi skal ikke sette noen faste roller, og være åpne for at man kan komme med innspill om andres fagfelt.

6. Ha god kommunikasjon innad i gruppen. Gi konstruktiv kritikk på en fin måte.

7. Vær ærlig med hverandre, og ha tillitt til de andre medlemmene i teamet.

8. Ha fullt fokus når vi jobber. Gi beskjed hvis man har behov for en pause.

9. Vi skal komme til en felles enighet om ulike avgjørelser, og være klar over at vi kan misforstå hverandre.

10. Ha en oppsummering på slutten av dagen slik at alle er oppdatert, og vet hva som skjer.

11. Alle har et felles ansvar for at alle kommer til ordet. Skriv gjerne ned ideer og innspill slik at du husker dem.

12. Ingen MÅ si noe i diskusjoner, men alle SKAL få muligheten til det.

Student 1 og 2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar